Ja, je hebt (recht op) een GO! account en toegang tot GO! pro.
Contacteer de personeelsdienst van het Huis van het GO!.
Imago en reputatie geven vaak de doorslag bij de keuze voor een GO! school of instelling. Een imago is het beeld dat mensen in de straat van een GO! school of instelling hebben. Dat beeld is beïnvloedbaar. Het GO! komt naar buiten als een samenhangend net met gemeenschappelijke standpunten. Deze gelijkgerichtheid willen we ook tonen met ons GO! merk.
Door dit merk op je GO! school of instelling te kleven, onderschrijf je duidelijk het PPGO!. De merkstrategie die wij uitdragen, houdt in dat de afzonderlijke scholen of instellingen werken met een eigen naam en eigen kleuren, maar steeds vergezeld door een verbindend centraal merk en een set van herkenbare stijlelementen (die je kan vinden in onze GO! huisstijl). Vervolgens draagt het team dit beeld consistent uit via de huisstijl, de activiteiten die ze organiseren, de gevelaankleding, de foto’s die ze op de website of sociale media plaatsen, de investeringen die ze doen, enzovoort. Als communicatiedienst zorgen we ervoor dat dit voor elke school of instelling haalbaar is. Zowel financieel, als qua tijdsinvestering. Daarom bieden we huisstijlproducten op maat aan.
Een profiel bepalen is elementair. Alles wat het team doet, moet het schoolprofiel onderstrepen met een duidelijke rode draad. En dit vervolgens herhalen, herhalen, herhalen.