Voorkeuren
Cookie instellingen
Aanmelden
Aanmelden met je GO! account

Registratie

Pagina delen

Verplichte registratie waar de behandeling gebeurt

Registratie van klachten is verplicht; een registratieformulier is een noodzakelijk hulpmiddel.

Klachten worden geregistreerd waar ze worden behandeld.

Zeker op het niveau van de scholengroep moeten klachten geregistreerd worden. Zo kan hierover ook gerapporteerd worden.

Registreer de gegevens systematisch. Dit scheelt achteraf veel tijd.

Informele klachten

Klachten die onmiddellijk door de directeurs op een informele wijze worden afgehandeld hoeven geen rapportering. Toch is ook op schoolniveau klachten registreren wel handig om zo de communicatie met de ouders op te volgen en bij te houden.

Gebruik van klachtenformulier

Voor de registratie van klachten kun je gebruikmaken van het klachtenformulier zodat je het verloop van de klachtenbehandeling gemakkelijk kunt opvolgen. Het klachtenformulier vermeldt alle gegevens die je verplicht moet bijhouden voor rapportering. Bovendien zorgt het formulier voor uniformiteit die later bij de verwerking en analyse van de gegevens goed van pas komt. De informatie wordt toegankelijker en overzichtelijker. Als altijd dezelfde gegevens worden geregistreerd, kan men betrouwbare statistieken, vergelijkingen maken die nuttige managementinformatie opleveren.

Heb je een vraag?

GO! klachten - 02 790 94 66

Of stuur je vraag via info@g-o.be

GO! nieuwsbrief

Ontvang nieuws en ondersteuning voor GO! professionals, ons opleidingsaanbod en zoveel meer.

Schrijf je in

Welkom op GO! pro

Niet aanmelden
Personaliseer je GO! pro-ervaring en kies je onderwijsniveau als kijkfilter voor nieuws en opleidingen.
of
Meld je aan met je GO! account en krijg nieuws en inhoud op jouw maat te zien.

Nog geen GO! account?

Jouw GO! account, sleutel tot een gepersonaliseerde GO! pro

Jouw GO! account is jouw persoonlijk toegangsticket tot het afgeschermde nieuws en inhoud op maat van jouw profiel. Jouw GO! account betekent niet dat je een g-o.be e-mailadres hebt of krijgt.
  • Ja, je hebt (recht op) een GO! account en toegang tot GO! pro.
    Contacteer de personeelsdienst van het Huis van het GO!.

  • Ja, je hebt (recht op) een GO! account en toegang tot GO! pro.
    Contacteer de lokale gegevensbeheerder van je scholengroep.

  • Ja, je hebt (recht op) een GO! account en toegang tot GO! pro.
    Contacteer de lokale gegevensbeheerder van je scholengroep.

  • Nog even geduld. Momenteel heb je nog geen (recht op een) GO! account met toegang tot GO! pro. Van zodra de GO! contactendatabank beschikt over de contact- en functiegegevens van het (niet-)onderwijzend personeel in de scholen en instellingen, heb ook jij (recht op) een GO! account met toegang tot GO! pro.

Hoe krijg je een GO! account, wanneer je er recht op hebt?
De lokale gegevensbeheerder van je scholengroep of de personeelsdienst (enkel voor Huis GO! medewerkers) zorgt voor de registratie of aanpassing van je gegevens in de GO! contactendatabank. Vervolgens krijg je de juiste toegangsrechten en kun je aanmelden op GO! pro.