Ja, je hebt (recht op) een GO! account en toegang tot GO! pro.
Contacteer de personeelsdienst van het Huis van het GO!.
Helpdesksessies starten vanuit de noden van jullie als leraar. In de helpdesksessies beantwoorden de vakadviseurs vragen die jullie op voorhand of tijdens de sessie aan hen stellen. Via deze sessies kan je heel gericht en oog in oog in gesprek gaan met je vakadviseur.
Dit schooljaar organiseren we ook thematische helpdesksessies. Tijdens deze sessies wordt er gefocust op vragen en uitleg rond een specifiek thema.
Helpdesksessies vinden en inschrijven
Je kan de verschillende helpdesksessies voor secundair onderwijs terugvinden via de agenda op GO! pro. Maak gebruik van het trefwoord ‘helpdesk’ en duidt als onderwijsniveau secundair onderwijs aan. Zoek je via deze link dan zijn deze filters al automatisch ingesteld.
Jouw vraag stellen
Heb je een vraag die je graag aan bod ziet komen op een helpdesksessie? Die kan je zowel bij het inschrijven voor een helpdesk, als in de materialenbank doorgeven.