Voorkeuren
Cookie instellingen
Aanmelden
Aanmelden met je GO! account

Klaar voor de klas met onze online helpdesksessies voor leraren secundair onderwijs

2 juni 2024
Helpdeskdame
Is er een thema waar je graag meer over te weten komt? Of heb (vakspecifieke) vragen die je graag snel en laagdrempelig stelt? Maak dan zeker gebruik van de talrijke helpdesksessies die de PBD-GO! organiseert!

Helpdesksessies starten vanuit de noden van jullie als leraar. In de helpdesksessies beantwoorden de vakadviseurs vragen die jullie op voorhand of tijdens de sessie aan hen stellen. Via deze sessies kan je heel gericht en oog in oog in gesprek gaan met je vakadviseur. 

Dit schooljaar organiseren we ook thematische helpdesksessies. Tijdens deze sessies wordt er gefocust op vragen en uitleg rond een specifiek thema.

Helpdesksessies vinden en inschrijven 

Je kan de verschillende helpdesksessies voor secundair onderwijs terugvinden via de agenda op GO! pro. Maak gebruik van het trefwoord ‘helpdesk’ en duidt als onderwijsniveau secundair onderwijs aan. Zoek je via deze link dan zijn deze filters al automatisch ingesteld

Jouw vraag stellen

Heb je een vraag die je graag aan bod ziet komen op een helpdesksessie? Die kan je zowel bij het inschrijven voor een helpdesk, als in de materialenbank doorgeven.

Pagina delen

Heb je een vraag?

Jessie Bols

Of stuur je vraag via info@g-o.be

GO! nieuwsbrief

Ontvang nieuws en ondersteuning voor GO! professionals, ons opleidingsaanbod en zoveel meer.

Schrijf je in

Meer nieuws

Ontdek het vormingsaanbod voor OKAN

Het nieuwe PBD-GO!

14 juni 2024

Breng geschiedenis tot leven in je les

Ben je als leraar op zoek naar inspiratie om je geschiedenislessen tot leven te brengen?

14 juni 2024

Welkom op GO! pro

Niet aanmelden
Personaliseer je GO! pro-ervaring en kies je onderwijsniveau als kijkfilter voor nieuws en opleidingen.
of
Meld je aan met je GO! account en krijg nieuws en inhoud op jouw maat te zien.

Nog geen GO! account?

Jouw GO! account, sleutel tot een gepersonaliseerde GO! pro

Jouw GO! account is jouw persoonlijk toegangsticket tot het afgeschermde nieuws en inhoud op maat van jouw profiel. Jouw GO! account betekent niet dat je een g-o.be e-mailadres hebt of krijgt.
  • Ja, je hebt (recht op) een GO! account en toegang tot GO! pro.
    Contacteer de personeelsdienst van het Huis van het GO!.

  • Ja, je hebt (recht op) een GO! account en toegang tot GO! pro.
    Contacteer de lokale gegevensbeheerder van je scholengroep.

  • Ja, je hebt (recht op) een GO! account en toegang tot GO! pro.
    Contacteer de lokale gegevensbeheerder van je scholengroep.

  • Nog even geduld. Momenteel heb je nog geen (recht op een) GO! account met toegang tot GO! pro. Van zodra de GO! contactendatabank beschikt over de contact- en functiegegevens van het (niet-)onderwijzend personeel in de scholen en instellingen, heb ook jij (recht op) een GO! account met toegang tot GO! pro.

Hoe krijg je een GO! account, wanneer je er recht op hebt?
De lokale gegevensbeheerder van je scholengroep of de personeelsdienst (enkel voor Huis GO! medewerkers) zorgt voor de registratie of aanpassing van je gegevens in de GO! contactendatabank. Vervolgens krijg je de juiste toegangsrechten en kun je aanmelden op GO! pro.