Ja, je hebt (recht op) een GO! account en toegang tot GO! pro.
Contacteer de personeelsdienst van het Huis van het GO!.
Persoonlijke gegevens
Voornaam: Freddy
Naam: Moreels
Woonplaats: Aarschot
Geboortedatum: 18/09/1954
Opleiding
Geaggregeerde leraar secundair onderwijs
Professioneel
Vandaag
Coôrdinator Techno+
Voorzitter RTC Antwerpen vzw
Lid RTC Vlaamse Stuurgroep RTC
Overzicht loopbaan
Technisch studiebureau ( 1975-1977)
Leraar SO technische vakken en beroepspraktijk ( 1977-1997)
Technisch adviseur- coördinator( 1997- 2013)
Coôrdinator ESF project Techno+( 2013 – 2015) "Talenten Stimuleren door Leren en Werken":
Beleidsmedewerker Scholengroep Kempen (2015- 2019)
Gepensioneerd sedert oktober 2019.
Stichter en voorzitter TaGo vzw (tot 2019)
Lid Raad van het GO! (2011- 2018)
Ondervoorzitter Raad van het GO! (2019-2026)
Band met het GO! onderwijs van de Vlaamse Gemeenschap
Vertegenwoordiging van de Raad GO! in diverse GO! en andere onderwijsactiviteiten
Lid Raad van Bestuur en verificateur rekeningen van de Sociale Dienst van het GO!
Lid Virbo
Lid stuurgroep en mede organisator opleidingen navormingsattesten van het GO! voor “Technisch adviseurs/coördinatoren, internaatbeheerder en coördinator deeltijds onderwijs”
Lid werkgroepen diversiteit, bestuurlijke optimalisatie, effectindicatoren, assessment Algemeen Directeur
De vertegenwoordiging en verdediging van het technisch- en beroepsonderwijs van het GO! en zijn band met het basisonderwijs, om technologisch onderwijs te begeesteren.
Opzetten van relaties en acties met bedrijfspartners in verband met “samen leren samenleven en werken ”
RTC’s werking mee afstemmen op de behoeften van onze GO! scholen.
GO! vertegenwoordigen in de stuurgroep RTC’s Vlaanderen
GO! scholen ondersteunen in het uitwerken van nieuwe onderwijsvormen om betere afstemming te krijgen tussen onderwijs en bedrijfswereld
GO! scholen activeren tot uitrollen van de “ open brede scholen gedachte”
Quote
“Ik wil met onze scholen alle kansen bieden aan elke leerling, ongeacht kleur, ras of afkomst. Door het ontwikkelen en stimuleren van (technische) talenten door aangepaste onderwijsvormen aan te werken. Door de “kwalitatieve instroom” in technisch-wetenschappelijk onderwijs te versterken, door het levensechter en aantrekkelijker te maken. Door het uitbreiden van de mogelijkheden van “werkplekleren” die de nieuwe richtlijnen ter zake toelaten voor verschillende andere studierichtingen (BSO, TSO, ASO) en onze scholen hiervoor te motiveren. Door de leerlingen meer “goesting” te doen krijgen teneinde de groeiende problematiek van ongekwalificeerde uitstroom tegen te gaan."