Ja, je hebt (recht op) een GO! account en toegang tot GO! pro.
Contacteer de personeelsdienst van het Huis van het GO!.
Kerntaken
Om de realisatie van het pedagogisch project (PPGO!) en het strategisch plan GO! 2030 mogelijk te maken werken de centrale diensten van het GO! samen aan 4 grote kerntaken:
- beleid
- belangenbehartiging
- kennis
- dienstverlening
Rollen
De invulling gebeurt via 3 rollen:
Vanuit een regierol zetten ze beleidslijnen uit en organiseren ze samenwerking, via participatie en met een goede kennis van de context.
Als makelaar organiseren ze systematisch overleg met alle betrokken actoren in ons net, zowel proactief als reactief. Ze nemen een sterk verbindende rol op, zodat de vertaling van de strategie naar het tactische niveau kan gebeuren. Op vragen die leven in het net willen ze door verbindend te werken antwoorden aanreiken. Als centrale diensten verzekeren ze hierbij steeds de kwaliteit met als basis ons PPGO!.
Daarnaast nemen ze ook onze rol van concrete dienstverlener op, o.m. in functie van een aantal decretale bevoegdheden. Via de kerntaak beleid en belangenbehartiging, die hoofdzakelijk via de rol van regisseur en makelaar invulling krijgen, wegen de centrale diensten op het politieke en maatschappelijke debat.