Ja, je hebt (recht op) een GO! account en toegang tot GO! pro.
Contacteer de personeelsdienst van het Huis van het GO!.
Snel herstel van verstoorde relatie
Het snel en correct afhandelen van een klacht is een troef om een verstoorde relatie te herstellen. Het is van belang de klacht ernstig te nemen en een gedegen onderzoek te voeren dat duidelijkheid biedt voor alle betrokken partijen. En dan is er de publicitaire waarde van een klacht: een goede klachtenafhandeling leidt tot positieve mond-tot-mondreclame en draagt bij tot een goed imago.
Laagdrempelig en eenvoudige procedure
Klachten die leven moeten zoveel mogelijk geuit worden en direct op de juiste plaats in de organisatie terechtkomen. De aanpak van de directeur staat voorop: de klacht moet direct en informeel behandeld worden op de plaats waar hij zich voordoet. Dan kan men ook snel en gepast reageren.
Dienstverlening verbeteren
Klachten zijn concrete en bruikbare informatie over onze werking. Ze kunnen tekortkomingen aan het licht brengen. Het zijn dan ook waardevol le instrumenten voor feedback en kwaliteitsverbetering.