Ja, je hebt (recht op) een GO! account en toegang tot GO! pro.
Contacteer de personeelsdienst van het Huis van het GO!.
Het GO! is op verschillende niveaus georganiseerd: de school, de scholengroep en het net. De merkstrategie van het GO! houdt rekening met deze structuur. Dat zie je o.a. aan de manier waarop we omgaan met logo’s.
De hoofdregel? De ontvanger van de communicatie, de 'klant', staat altijd centraal.
Ondersteunend label 'GO'
Het GO! heeft een ‘endorsing’ merkstrategie. De scholen vormen afzonderlijke entiteiten, met eigen kleuren en een eigen naam, maar dit wordt steeds vergezeld door het verbindend centraal merk ‘GO!’ en een set van herkenbare stijlelementen (vormen, lettertype).
Via dit label profiteert elke GO! school en GO! scholengroep mee van de communicatie-inspanningen die op netniveau worden gevoerd (bvb. campagnes, woordvoerderschap).
De GO! communicatiedienst biedt ondersteuning aan de scholen(groepen) om dit goed toe te passen.
Gebruik van logo('s) of combinatie van logo's
Kijk niet naar het product, maar wel naar de lezer. De centrale vraag is: met welk merk wil de lezer zich verbinden? Zet je daarom in zijn schoenen.
Een ouder of een leerling zal zich op de eerste plaats verbonden voelen met de school; niet met een scholengroep of het net. Op een flyer voor hen plaats je dus prominent het schoollogo.
Dient de flyer om nieuwe personeelsleden aan te trekken in een school in je scholengroep, dan geef je – als werkgever – het scholengroeplogo de prominente plek.
Overlaad je communicatieproduct NIET met verschillende logo’s. Dat werkt contraproductief.