Ja, je hebt (recht op) een GO! account en toegang tot GO! pro.
Contacteer de personeelsdienst van het Huis van het GO!.
De opdracht omvat de levering van computers (A-merken) en randapparatuur voor de volgende instellingen:
- leerlingen en personeelsleden van het GO!;
- scholengroepen van het GO!;
- onderwijs- en welzijnsinstellingen van het GO!;
- de met het GO! gelieerde vzw’s (zoals GO! foundation, GO! sociale dienst, GO! ouders, GO! profo) en de centrale administratie van het GO!.
De gemeenschappelijke aankoopcentrale, staat in voor het beheer en het opvolgen van de uitvoering van de raamovereenkomst.
De opdracht is toegekend aan 2 leveranciers op basis van 3 percelen.
Aan leverancier ‘Signpost’ werden 2 percelen met een dienstverlening ON SITE toegekend, wat betekent: ondersteuning bij de uitrol én verplicht zorgen voor herstelling van accidentele schade waarbij de herstelling en het onderhoud op locatie worden uitgevoerd.
Aan leverancier ‘The Rent Company’ werd 1 perceel met dienstverlening OFF SITE toegekend, wat betekent: ondersteuning, uitrol en verplicht zorgen voor herstelling van accidentele schade waarbij de herstelling en het onderhoud via een systeem van ophalen en terugbrengen gebeurt.
Beide leveranciers voorzien in het kader van BYOD (bring your own device of gebruik van eigen e-toestellen voor je werk) ook de mogelijkheid om toestellen door leerlingen/ouders te huren en/of aan te kopen.
Zowel door Signpost als door The Rent Company wordt een uitgebreide catalogus/webshop ter beschikking gesteld met diverse types Chromebooks, laptops, randapparatuur, netwerkapparatuur, e.a. Er is ook een aanbod aan refurbished toestellen opgenomen.
Op deze GO! pro-pagina vind je meer informatie over de nieuwe raamovereenkomst.
Een korte toelichting over deze raamovereenkomst stond geagendeerd op de CORA van 19 juni. Aan de algemeen directeurs werd een toetredingsformulier bezorgd waarmee de scholengroep aangeeft al dan niet in te stappen in de raamovereenkomst.
Om op korte termijn ook de ICT-verantwoordelijken te informeren worden de eerste webinars op 24 juni georganiseerd door The Rent Company en door Signpost:
- van 9 tot 10 uur met The Rent Comapny
- van 10.30 tot 11.30 uur met Signpost
Voor hen die er op 24 juni toch niet bij kunnen zijn: de webinars zullen worden opgenomen en nadien aan alle betrokkenen bezorgd.