Voorkeuren
Cookie instellingen
Aanmelden

Nieuwe en aflopende raamovereenkomst voor aankoop IT-toestellen

10 maart 2025
Halfopen Laptop Rh
Een nieuwe raamovereenkomst (2025-2029) voor IT-toestellen (MS Windows-laptops en Chromebooks) is in de maak. De gunning van de opdracht is voorzien rond eind mei 2025.

In afwachting van de nieuwe raamovereenkomst voor IT kunnen er op de huidige aflopende raamovereenkomst (2021-2025) nog bestellingen worden geplaatst tot en met 19 mei 2025. Er is hiervoor nog budget beschikbaar.
Signpost voorziet een additionele korting van 3% voor nieuwe bestellingen geplaatst tussen 10 maart 2025 en het einde van de raamovereenkomst voor toestellen met servicebundel. 

Er kan eventueel ook ingegaan worden op het voorstel van Signpost om in afwachting van de nieuwe DIGISPRONG-middelen nieuwe toestellen te bestellen. Deze bestellingen zullen gevolg kennen onder de opschortende voorwaarde dat uiterlijk 30 november 2025 de DIGISPRONG-middelen ter beschikking zijn van de scholengroep (d.w.z. op de bankrekening staan). Hiervoor moet een overeenkomst tussen de scholengroep en Signpost worden opgesteld. Indien de middelen binnen deze termijn niet ter beschikking staan van de scholengroep (om welke reden dan ook) wordt de overeenkomst ontbonden en de bestelling geannuleerd zonder verdere kosten. De betaling van de bestelling moet ook pas gebeuren na storting van de DIGISPRONG-middelen. Hier vind je het sjabloon van de overeenkomst. Die vind je trouwens ook terug in de rubriek Downloads.

Signpost heeft ook een voorstel gelanceerd om een aantal toestellen terug te kopen (buybackaanbod) aan een vast bedrag per toestel. Hou er rekening mee dat dit aanbod buiten de initiële raamovereenkomst valt en dit conform de regelgeving onderworpen is aan mededinging. De scholen/scholengroepen zijn de eigenaars van de toestellen en moeten een mededinging organiseren. Volgens het advies van Het Facilitair Bedrijf kan een openbare verkoop worden geregeld. Dit kan door de verkoop aan te kondigen op de website van de scholengroep. Daarbij worden ondernemingen met interesse over de verkoop geïnformeerd. 

Pagina delen

Heb je een vraag?

Katleen Janssens - 02 790 94 34
Jan Buytaert - 02 790 92 45

Of stuur je vraag via info@g-o.be

GO! nieuwsbrief

Ontvang nieuws en ondersteuning voor GO! professionals, ons opleidingsaanbod en zoveel meer.

Schrijf je in

Meer nieuws

Welkom op GO! pro

Niet aanmelden
Personaliseer je GO! pro-ervaring en kies je onderwijsniveau als kijkfilter voor nieuws en opleidingen.
of
Meld je aan met je GO! account en krijg nieuws en inhoud op jouw maat te zien.

Nog geen GO! account?

Jouw GO! account, sleutel tot een gepersonaliseerde GO! pro

Jouw GO! account is jouw persoonlijk toegangsticket tot het afgeschermde nieuws en inhoud op maat van jouw profiel. Jouw GO! account betekent niet dat je een g-o.be e-mailadres hebt of krijgt.
  • Ja, je hebt (recht op) een GO! account en toegang tot GO! pro.
    Contacteer de personeelsdienst van het Huis van het GO!.

  • Ja, je hebt (recht op) een GO! account en toegang tot GO! pro.
    Contacteer de lokale gegevensbeheerder van je scholengroep.

  • Ja, je hebt (recht op) een GO! account en toegang tot GO! pro.
    Contacteer de lokale gegevensbeheerder van je scholengroep.

  • Nog even geduld. Momenteel heb je nog geen (recht op een) GO! account met toegang tot GO! pro. Van zodra de GO! contactendatabank beschikt over de contact- en functiegegevens van het (niet-)onderwijzend personeel in de scholen en instellingen, heb ook jij (recht op) een GO! account met toegang tot GO! pro.

Hoe krijg je een GO! account, wanneer je er recht op hebt?
De lokale gegevensbeheerder van je scholengroep of de personeelsdienst (enkel voor Huis GO! medewerkers) zorgt voor de registratie of aanpassing van je gegevens in de GO! contactendatabank. Vervolgens krijg je de juiste toegangsrechten en kun je aanmelden op GO! pro.