Ja, je hebt (recht op) een GO! account en toegang tot GO! pro.
Contacteer de personeelsdienst van het Huis van het GO!.
Sociale media zijn op korte tijd een grote rol gaan spelen in de communicatie en in de openbare ruimte. Ze bieden mensen de mogelijkheid om in een fractie een boodschap de wereld in te sturen die een flinke impact kan hebben op anderen. Ten goede of ten kwade. Ook als GO! professional dien je je daar goed van bewust te zijn.
Het staat elke GO! medewerker uiteraard vrij om de boodschap van de eigen (onderwijs)instelling, de scholengroep en bijgevolg ook van het GO!, verder uit te dragen, maar in die zin actief zijn op sociale media en een professioneel online netwerk uitbouwen komt ook met aandachtspunten. En die hebben we in een GO! gedragscode* voor sociale media gebundeld.
De GO! gedragscode voor sociale media vind je ook op GO! pro bij het hoofdthema Communicatie.
(*) De gedragscode voor sociale media is een modeltekst. Dat houdt in dat de tekst weliswaar een aantal spelregels en aandachtspunten meegeeft rond online gedrag maar dat (onderwijs)teams de tekst ook als basis kunnen gebruiken die ze, al dan niet in samenspraak, kunnen aanvullen met eigen schoolafspraken en -richtlijnen.