Ben je geen GO! professional? Surf dan naar www.g-o.be, onze algemene website.
menu

Gebruik GO! hashtags

Wanneer gebruik je welke GO! hashtag?

GO!-Hashtag waaier-online-600x4000.jpg

Knipselallemaalhashtaggen.PNG

Hoe werken de GO! hashtags precies?

Stap 1 - jij gebruikt GO! hashtags

Je gebruikt bij elk bericht over jouw schitterende GO! school, instelling of scholengroep op sociale media een combinatie van maximum 3 GO! hashtags uit de GO! hashtagwaaier.  Eén hashtag gebruik je sowieso: #fieroponsGO.

Stap 2 - jouw GO! hashtags worden gevolgd en gezien

Berichten met hashtags zijn extra goed vindbaar op sociale media. Door een hashtag te gebruiken, geef je jouw bericht een soort label mee. Zo worden ze gebundeld en veroveren ze zichtbaarheid op een sociaal medium. 

Maar er is meer.

De redactie van de GO! communicatiedienst of de communicatiecoördinator van je scholengroep pikt deze hashtags – en dus ook jouw schitterende bericht(en) - op. Hoe dan? Dankzij een hashtagbundelend online platform. Hiervoor hoef jij zelf niets te doen!

KnipselHootsuite.png

Stap 3 - jouw GO! hashtags krijgen een push over heel Vlaanderen

De redactie van de GO! communicatiedienst of de communicatiecoördinator van je scholengroep kan* nu jouw bericht(en) overnemen of delen op de eigen socialemediakanalen. Dat zorgt voor extra bereik en ook de pers kan dit sneller oppikken. Hiervoor hoef jij zelf niets te doen!

Gevolgen: 

  • Een stijgend aantal volgers pikt op wat er in jouw school, instelling en scholengroep zoal gebeurt.
  • Jouw GO! school, instelling of scholengroep is actief bezig aan nóg sterkere lokale profilering.
  • We zorgen er mee voor dat ons unieke GO! karakter sterker in de kijker komt. Bij het organiseren van bv. inspiratiedagen kan jouw schitterende GO! school, instelling of scholengroep dienen als inspirerend voorbeeld voor andere in Vlaanderen.

Hierin schuilt de magie en de versterkende kracht op alle niveaus van ons net.
De GO! (hashtag)community groeit.

* de redactie van de GO! communicatiedienst beslist of een schitterend bericht past in de redactieplanning.