Ja, je hebt (recht op) een GO! account en toegang tot GO! pro.
Contacteer de personeelsdienst van het Huis van het GO!.
Dagprogramma
- 9.00u-Verwelkoming met koffie en ontbijtkoeken (Bistro)
- 9.30u-Welkomstwoord door onze afgevaardigd bestuurder Koen Pelleriaux
- 9.40u-Beleidsoverview met vooruitblik op volgend schooljaar (Bistro) door Els Supply
- 9.50u-Toelichting nieuwe regelgeving i.f.v. 1/09/25 (Bistro)
*Onderwijsorganisatorische aspecten door Heidi Desmet, Fien Moerman en Ellen Van den Stock
*Personeelsregelgeving door Hilde Eloot
- 11.00u-Koffiepauze (Bistro)
- 11.15u-Begeleiden na adviezen ongunstig bij doorlichting (Bistro)
*Resultaten, begeleidingsimpact en toelichting brochure
*Begeleiding na negatieve uitspraken GOK
door Els Gallin en Elisabeth De Vleesschauwer
- 13.00u-Broodjeslunch (Bistro)
- 14.00u-GO! 2030 in beeld: ready, set, GO! (Bistro)
*ervaringen pilootfase 2 met praktijkgetuigenis van deelnemende scholen(groepen)
*begeleiding professionele dialoog
*aanpak (communicatie en planning) netbrede uitrol vanaf eind augustus '25
Door Marijke Verdoodt, Heleen Bourdeaud'hui en Ariane Carlier
- 15.30u-Einde ontmoetingsdag
Extra informatie
Voor het agendapunt ‘GO! 2030 in beeld’ in de namiddag nodigen we ook graag de collega’s uit die desgevallend complementair aan de dico of codi als beleidsondersteuner of kwaliteitsdirecteur de implementatie van het strategisch plan GO! 2030 en het ambitieplan Onderwijskwaliteit binnen de scholengroep opnemen. De betrokken collega’s (maximaal een bijkomende collega per scholengroep), nodigen we graag mee uit voor de lunch. We vragen dan wel om voorafgaandelijk in te schrijven.
Tijdens de inschrijving kan je aangeven of je al dan niet deelneemt aan de lunch.
Inschrijven is mogelijk tot en met maandag 9 juni.