Voorkeuren
Cookie instellingen
Aanmelden

Helpdesk: Inschrijven onder Voorwaarden (IOV) & ontbinden van inschrijvingen van leerlingen met een verslag IAC / OV4

Op basis van veel voorkomende vragen duiden we het verschil tussen:  

  • Een reeds gerealiseerde inschrijving en de komst van een verslag IAC/OV4 

  • Een reeds gerealiseerde inschrijving en de aanpassing aan een verslag  

  • Een nieuwe inschrijving (onder ontbindende voorwaarde) met een verslag IAC/OV4 

  • Het niet kunnen ontbinden nadat een inschrijving is gerealiseerd.  

Het is de bedoeling dat je als deelnemer voldoende handvaten hebt om de inschrijving van een leerling met een verslag IAC of een verslag OV4 op een correcte manier te doorlopen met het oog op inclusie.In het geval van een ontbinding van de inschrijving kan de school dit correct verantwoorden.  

Praktisch

Doelstellingen

  • Je leert dat er verschillende manieren zijn om de inschrijving van een leerling met specifieke onderwijsbehoeften  (V-IAC en V-OV4) te ontbinden.  
  • Je weet wat de criteria zijn waar je je hiervoor moet aan houden. 
  • Je kent een goede werkwijze om deze procedure correct te doorlopen.  

Pagina delen

GO! nieuwsbrief

Ontvang nieuws en ondersteuning voor GO! professionals, ons opleidingsaanbod en zoveel meer.

Schrijf je in

Volg deze opleiding ook op een ander tijdstip

Helpdesk: Inschrijven onder Voorwaarden (IOV) & ontbinden van inschrijvingen van leerlingen met een verslag IAC / OV4

vrijdag 10 januari 2025, van 9u00 tot 10u00
€0
Meer informatie

Helpdesk: Inschrijven onder Voorwaarden (IOV) & ontbinden van inschrijvingen van leerlingen met een verslag IAC / OV4

dinsdag 01 april 2025, van 13u00 tot 14u00
€0
Meer informatie

Welkom op GO! pro

Niet aanmelden
Personaliseer je GO! pro-ervaring en kies je onderwijsniveau als kijkfilter voor nieuws en opleidingen.
of
Meld je aan met je GO! account en krijg nieuws en inhoud op jouw maat te zien.

Nog geen GO! account?

Jouw GO! account, sleutel tot een gepersonaliseerde GO! pro

Jouw GO! account is jouw persoonlijk toegangsticket tot het afgeschermde nieuws en inhoud op maat van jouw profiel. Jouw GO! account betekent niet dat je een g-o.be e-mailadres hebt of krijgt.
  • Ja, je hebt (recht op) een GO! account en toegang tot GO! pro.
    Contacteer de personeelsdienst van het Huis van het GO!.

  • Ja, je hebt (recht op) een GO! account en toegang tot GO! pro.
    Contacteer de lokale gegevensbeheerder van je scholengroep.

  • Ja, je hebt (recht op) een GO! account en toegang tot GO! pro.
    Contacteer de lokale gegevensbeheerder van je scholengroep.

  • Nog even geduld. Momenteel heb je nog geen (recht op een) GO! account met toegang tot GO! pro. Van zodra de GO! contactendatabank beschikt over de contact- en functiegegevens van het (niet-)onderwijzend personeel in de scholen en instellingen, heb ook jij (recht op) een GO! account met toegang tot GO! pro.

Hoe krijg je een GO! account, wanneer je er recht op hebt?
De lokale gegevensbeheerder van je scholengroep of de personeelsdienst (enkel voor Huis GO! medewerkers) zorgt voor de registratie of aanpassing van je gegevens in de GO! contactendatabank. Vervolgens krijg je de juiste toegangsrechten en kun je aanmelden op GO! pro.