Ja, je hebt (recht op) een GO! account en toegang tot GO! pro.
Contacteer de personeelsdienst van het Huis van het GO!.
Meerdere administratieve medewerkers ervaren de nood om zicht te krijgen op de wettelijke verplichtingen rond personeelsaangelegenheden en wensen hierover procedures uit te werken die met zekerheid aan de wetgeving voldoen.
Het gaat om 2 categorieën van personeelsaangelegenheden:
- Volledig wettelijk bepaald: ziekte, verlof en afwezigheden, indiensttreding, arbeidsongevallen, stakingen.
- Gedeeltelijk wettelijk bepaald, met lokale interpretaties: vakantieregeling, onthaal nieuwe CLB-medewerkers (al uitgewerkt), uitdiensttreding, personeelsbewegingen.
Praktisch
dinsdag 27 mei 2025, van 9u30 tot 16u00
LN2510PBH0520250527
Huis van het GO!
Willebroekkaai 36, 1000 Brussel
Wegbeschrijving
Doelstellingen
Na deelname hebben de betrokken CLB-medewerkers:
■ Kennis van de (nieuwe) regelgeving rond personeelsbeheer
■ Uitgewerkte procedures ter beschikking om het personeelsbeheer gemakkelijker te laten verlopen.
Extra informatie
■ Tijdens onze professionaliseringsactiviteiten zijn er annuleringsvoorwaarden van toepassing. Gelieve hiermee rekening te houden!
■ Deze PLG was voordien een reeds gevormde werkgroep
■ Indien interesse, contact opnemen met de coördinator
Werkmethode
De PLG zal vijf keer samenkomen dit schooljaar.
TIMING:
Huis van het GO! of online MS Teams
PLG01 Do 24/10/2024 ⇨ van 09u30 tot 16u00 ⇨ Huis v/h GO! (2.04 Flo)
PLG02 Do 19/12/2024 ⇨ van 09u30 tot 16u00 ⇨ MS Teams
PLG03 Do 20/02/2025 ⇨ van 09u30 tot 16u00 ⇨ MS Teams
PLG04 Do 24/04/2025 ⇨ van 09u30 tot 16u00 ⇨ MS Teams
PLG05 Di 27/05/2025 ⇨ van 09u30 tot 16u00 ⇨ Huis v/h GO! (2.10 Annika)
Lesgever
Smets Peter
Administratief medewerker, peter.smets@g-o.be