Ja, je hebt (recht op) een GO! account en toegang tot GO! pro.
Contacteer de personeelsdienst van het Huis van het GO!.
Tijdens deze tweedaagse vorming dompelen we je onder in de uitdagingen die je als leidinggevende ervaart rond de communicatie binnen je team.
Op welke manier kan het model van verbindende communicatie voor jou een handvat zijn om ook lastige gesprekken aan te gaan en de dingen écht bij naam te noemen met oog voor onderliggende zaken die spelen?
We vertrekken telkens vanuit jouw schooleigen voorbeelden en onderzoeken op welke manier er opnieuw zuurstof kan gegeven worden aan vastgelopen communicatie en dialoog.
Praktisch
maandag 28 april 2025, van 9u30 tot 16u00
Verbindende communicatie met je team
Huis van het GO!
Willebroekkaai 36, 1000 Brussel
Wegbeschrijving
vrijdag 23 mei 2025, van 9u30 tot 16u00
Verbindende communicatie met je team
Huis van het GO!
Willebroekkaai 36, 1000 Brussel
Wegbeschrijving
Doelstellingen
- Je leert de bouwstenen van Verbindende Communicatie kennen en hanteren.
- Je gaat aan de slag met eigen voorbeelden binnen het model van Verbindende Communicatie.
- Je leert vanuit je observatie (voorbij het oordeel) datgene wat speelt te benoemen.
- Je leert praten in de richting van je doel, een verzoek te formuleren in termen van wat je wel wilt i.p.v. wat je niet wilt.
- Je krijgt inzicht in de rol van emoties en onderliggende drijfveren in communicatie.
- Je krijgt inzicht in je eigen rol en impact.
- Je krijgt inzicht in valkuilen, gedrag en overtuigingen die de verbinding onder druk zetten.
Lesgever
De Backer Sarah
Als vergelijkende cultuurwetenschapper en ACTP gecertificeerd coach gaat Sarah ‘en route’ met organisaties, teams, leidinggevenden en werknemers in groepsdynamische processen, verbindende communicatie, het aanpakken van conflicten en pestsituaties.
Met een scherpe blik maar zonder oordeel kijkt Sarah met grote mildheid naar organisaties, teams, leidinggevenden. Ze helpt in het ontrafelen van knopen, het ontdekken van mogelijkheden en het vinden van oplossingen voor kleine en grote problemen. Hierdoor vinden teams elkaar terug en ontstaan er fijne momenten van verbinding.