Ja, je hebt (recht op) een GO! account en toegang tot GO! pro.
Contacteer de personeelsdienst van het Huis van het GO!.
Een muzisch rapport opstellen is best uitdagend, enerzijds wil je op een kwalitatiieve manier een beeld geven van de muzische groei van kinderen, anderzijds moet het ook een haalbaar instrument worden. In deze vorming zoomen we uit en kijken we naar de persoonlijke muzische ontwikkeling van de leerling. Je onderzoekt hoe je informatie kunt sprokkelen over de muzische ontwikkeling en hoe je die kan communiceren. De sessie nodigt het team uit om mee te denken over evaluatie vanuit de eigen schoolcontext en noden.
Doelstellingen
- een aantal facetten beschrijven waarin leerlingen muzisch kunnen groeien.
- het verschil zien tussen muzische (les)doelen bij een activiteit en het evalueren van de muzische ontwikkeling van een kind.
- instrumenten kennen om een langer proces in beeld te brengen.
- samen met de collega’s zoeken naar een mogelijke rapportering.
Extra informatie
Deze vorming kan ook op locatie en kan worden gecombineerd met de vorming “Evalueren na een muzische activiteit”
Oetang is een Learning Design Studio. Ze ontwerpen allerei digitale en fysieke leerproducten voor verschillende contexten.
Oetang heeft een boon voor onderwijs. De groep onderwijsdesigners ontwikkelt trainingen, tools en procesbegeleidingen voor scholen om onderwijsvernieuwing of professionalisering te ondersteunen. We werken vanuit een actuele, creatieve en didactische blik rond thema’s zoals didactische werkvormen, creatieve processen, muzische vorming, projectwerk, denkontwikkeling, media en Zin in Leren! Zin in Leven!