Ben je geen GO! professional? Surf dan naar www.g-o.be, onze algemene website.
menu

Wat als ik mijn login of paswoord vergeten ben? (nieuw 2022)

« Terug naar het overzicht

Wanneer vijf keer een verkeerd wachtwoord wordt ingegeven, wordt de FMIS-account gedeactiveerd. Op dat moment kan enkel een beheerder van het FMIS de account reactiveren. Stuur een mail naar fmis@g-o.be met deze vraag, deze mailbox wordt zo goed als dagelijks nagekeken.

Om een wachttijd te vermijden, kan door een aantal gebruikers al zelf een ander wachtwoord opgevraagd worden (niet door deze waar de beveiliging van de mailbox de e-mail die wordt verzonden vanuit het FMIS al eens zal openen ter controle). Dit kan via een knop die terug te vinden is op de inlogpagina van het webportaal of in de apps.

Indien je deze automatische procedure zal proberen en je krijgt na op de link in de e-mail te klikken een bericht 'link is niet meer geldig' dan ben je niet bij de groep gelukkigen die hiervan gebruik kunnen maken en dien je alsnog langs te gaan bij de beheerder voor een reset van jouw wachtwoord.

De knoppen naar deze procedure zijn vervolgens terug te vinden

Via het webportaal:

201.png

Via de apps (na het ingeven van de gebruikersnaam en een klik op 'Next' onderaan):

202.png


203.png