Ben je geen GO! professional? Surf dan naar www.g-o.be, onze algemene website.
menu

Hoe doe ik een melding in GO! Fixit? (nieuw 2022)

« Terug naar het overzicht

Ga naar het GO! FMIS webportaal of de mobiele applicatie 'Mobile Service Request' en login met jouw ID en paswoord.

Via het webportaal:

Open de Helpdesk module door te klikken op "Nieuwe melding".

3121.png  

Er zal een nieuw scherm openen waar we links het juiste sjabloon selecteren:

3122.png 

1. Kies jouw onderwerp

2. Vul alle verdere gegevens in

3. Voeg eventueel bijlagen toe

4. Bevestig via "Melding boeken" onderaan 

Via de mobiele applicatie MSR:

Je kiest om een nieuwe melding aan te maken via de volgende knop bovenaan het scherm:

3123.png

En we kiezen dan het juiste sjabloon:

3124.png 

En vervolgens vullen een identieke set aan velden in als in het webportaal om vervolgens de melding te boeken in het systeem.