De GO! wervingscampagne Groei! ontwikkelde voor jouw school personaliseerbare campagnebeelden. Zodat jouw school sterk en volgens haar eigen identiteit naar buiten kan communiceren.
De baseline ‘Het zit erin, we halen het eruit’ passen we consequent toe voor de campagnebeelden omdat hij uiting geeft aan de sterke gemeenschappelijke noemer waar het GO! voor staat.
De Groei! campagne bestaat uit drie creatieve concepten:
- het vip²-concept:
gebruikt portretten uit en bouwt voort op het huidige vip-concept - het Turboconcept:
gebruikt duidelijke slogans met felle kleuren en is ietwat ‘stouter’; - een eigen campagne op maat is ook mogelijk.
Groei! heeft kant-en-klaar uitgewerkte modellen voor bijna alle mogelijke schoolprofielen en/of voor bijna alle scholen met een specifiek aanbod.
De eerste twee concepten kunnen gepersonaliseerd worden volgens het project van jouw school: profiel met logo van jouw school, huisstijlelementen van jouw school, e.d.
Informatie over de momenten of acties (zoals open school, opendeurdagen, infomomenten, instap- of inkijkdagen, schoolfeest, e.d.) is makkelijk over te nemen. Leg zelf de gewenste accenten qua thema en actie.