Ben je geen GO! professional? Surf dan naar www.g-o.be, onze algemene website.
menu

3.2 Leg de juiste accenten als GO! school

Door de unieke PPGO-waarden kan een GO! school zich nog duidelijker profileren tegenover scholen uit concurrerende onderwijsnetten. Afhankelijk van het profiel en/of  aanbod van je school kun je één of meer PPGO!-waarden als troef uitspelen om wervend te communiceren. 

 

Benadruk tijdens je wervingscampagne dat jouw GO! school kwaliteitsvol onderwijs aanbiedt met een maximale leerwinst voor elke leerling. Zo werk je mee aan het imago van het GO! als verstrekker van kwaliteitsonderwijs.

Een van de belangrijkste criteria die ouders hanteren bij hun schoolkeuze is cognitieve leerwinst. Daarom is het belangrijk te benadrukken dat jouw schoolproject op dit vlak uitstekend scoort en dit voor élke leerling.

Jouw contactpersoon

Sandra van Maurik

huisstijlbegeleider, Beleid & Strategie