Benoemingsprocedure van 1 januari 2024
De benoemingsprocedure voor toewijzing op 1 januari 2024 (vaste benoeming, mutatie of nieuwe affectatie) is intussen achter de rug. De kandidaten die een betrekking toegewezen kregen, werden geïnformeerd door de raad van bestuur en hebben hun nieuwe opdracht intussen opgenomen.
Om een personeelsbeweging van 1 januari 2024 uitwerking te doen hebben ten aanzien van de overheid moet de personeelsbeweging vanuit de instelling uiterlijk drie maanden na de ingangsdatum gemeld worden via elektronische zending (RL-1 ; opdrachtmelding in ATO 4 ) aan het werkstation. Dit betekent dat alle zendingen over de vaste benoemingen op 1 januari 2024 vóór 31 maart 2024 naar het werkstation moeten gezonden worden door het personeelssecretariaat; dan worden ze erkend met ingang van 1 januari 2024. Benoemingen die niet tijdig worden gemeld, worden niet aanvaard door de overheid! Personeelsleden moeten een afschrift krijgen van de RL-1-zending.
De volgende vacantverklaringsprocedure gebeurt in het najaar 2024 (periode oktober-november) en dit met het oog op benoemingen op 1 januari 2025.
Meer info over vacantverklaring en benoeming in wervingsambten : hilde.eloot@g-o.be en an.meeussen@g-o.be
Jouw contactpersoon
Hilde Eloot
teamcoördinator, Netbrede ondersteuning en ontwikkelingWillebroekkaai 36, 1000 Brussel
An Meeussen
beleidsmedewerker, Netbrede ondersteuning en ontwikkelingWillebroekkaai 36, 1000 Brussel